どうも、かのんです(´・ω・`)
Hello, It’s Kanon(´・ω・`)

$(KGrHqV,!rUFJmkb1TZCBSdJuU3Pp!~~60_3

みんなのクリスマスはどうだったかな?私は家族でロゼを開けて飲んだよ~
シチューとか作って小さくクリスマスを過ごしました・・・*

How was everyone's christmas?
I opened a rose with my family to drink :)
Had a relaxing christmas.

$T2eC16FHJIgFHSodBniqBSFlF(U5L!~~60_12

そうそう!なんとね!最近日本人の女の子に出会ったんだよ~(*´∀`*)
今週遊ぶ約束したんだー( *´艸`)NCで日本人のお友達はみんな大学とともに、
NCから引っ越してたらずっと友達あんまいなかったのー( ・_ゝ・)
わーいわーい!一緒に遊べる子ができたよううう★

Also I made a Japanese friend in NC :)
Made a plan to go drink some coffee! So excited...
All my friends went to college out of NC so I didn't have
many friends to hangout lately. YAYYYYYY!

クリスマスにあわせて動画アップ致しました。
Uploaded some christmas videos too!

 

Merry Christmas & Happy New Year!

XOXO,
Kanon
2013.12.27 / Top↑
Secret

TrackBackURL
→http://kanonx.blog.fc2.com/tb.php/1022-4c3cbf1c