*
どうも、かのんです(´・ω・`)
Hello It's Kanon(´・ω・`)

IMG_9086.jpg

6~7年前のハワイでの写真。この時私まだ17歳とかか。若っ笑
昔の写真を見返してみて、今の自分がどのくらい変わったのか感じる。
大人になったというわけではなくて、ただ考え方や受け止め方が変わったなーって。
高校生の時の日記帳とか読むと、やっぱり若いなーって。
まだまだ私はひよっこなのだけど、それでも高校生の時ってもっと若いんだよね。
とにかく自由で、自己中で、馬鹿なんだけど、それが良いの。

I think this picture is like what... 6-7yrs ago? I was like 17 perhaps? OMG.
Looking at past pictures, it reminds me of how I changed.
It's not that I grow up, it's just that the way I think or feel is now different from before.
Reading diaries from high school.. I wrote stuff that's selfish and stupid. LOL
But that's okay. That's how teenagers are.

私のブログやYoutube見てる人は10代が多いと思うんだけど、いいんだよ。
怒られても、自分勝手に楽しんじゃって。まだまだそれが許される。
好きな事して、たまに悪さして、怒られて学ぶのが10代だよ。
怒られないと、学ばないから、20代の時困る。20代になると怒られないから。
むしろ「あの子もう大人なのに・・・」って白い目で見られるだけ。人って冷たいよなあ。苦笑

It's okay when you get yelled. It's okay if someone is lecturing you.
Do whatever you like. You are allowed at your age.
You learn from it. The trial and errors are great for teenagers.

ぜひ、好きな事に没頭してみて。
絶対無駄にならない(`・ω・´)良い思い出ができるし、良い経験になるよ。
遊びも何でも真剣にやるのだー(*´∀`*)!!

Try anything you want. And work on it.
It will never be a waste. You will get a memory and a experience...<3

XOXO,
Kanon
2014.06.11 / Top↑
Secret