どうも、かのんです(´・ω・`)
Hey it's Kanon(´・ω・`)

今日は最近アップした動画⇒(これ)について書くよ~
(Jugemではなんか載せられなかったのだけど、こっちではいろいろ載せていきまーす!)

So today for the first time (i think) i'll write about my recent tutorial i uploaded (this) :)

という事で、韓国ブームな日本のように最近Tumblrなどでも見かける韓国のネットアイドル(?)達。
独特のメイクが可愛いと評判で私も注目していました^^
(写真の子達がみんな韓国人なのか中国人なのかは分からないがw)

So Japan have had trend of korean fashion or singers.. And seems like tumblr is joining the trend too.
I have been noticing these girls with this type of makeup and found out that it is korean makeup.
Although I'm not 100% if the girls in the picture are Korean or Chinese...
(Deff not Japanese. That I can tell. lol)

ulzzang11.png

tumblr_ma1rwv5Mxm1rg6ty1o1_500.png

22007.jpg

ぱっちりとしたおめめにグラデーションのかかった唇・・・♥

The dolly eyes and the gradient lips are the important parts in this makeup.

と!いうわけで!私もやってみました!!自己流ですけど!!

So here is my version of the korean makeup :)

SAM_0926.png

SAM_0936.png

どう??どう??韓国人に見える・・・??ちょっとでも・・?
と言いたいところだけど、やっぱさ、欧米の血が少しでも入ってる私にはさ、
100%アジア人の顔にはなれないのよねー( ´_ゝ`)ブッ
まあ、「うわww似てねwww」といった感じで見てあげてください笑

How do i look?? Korean.. No??
I just noticed that it is impossible for me to look 100% asian
since i have caucassian blood. lololol
Just give me a pat in my back for trying lolol

とりあえず、動画見てない人は見て⇒これこれこれ
Anyways, for those who still haven't watch the vid⇒check check check

Adios!


2013.06.01 / Top↑