どうも、かのんです(´・ω・`)
Hey it's Kanon(´・ω・`)

ブロ友のあゆちゃん()に便乗してブログ更新を再開したいと思います(`・ω・´)
余談だけども最近あゆちゃんと仲良しなのー!(と思っている)
LineとかTwitterで会話しています。お互いアメリカだからいつか会いに行くか、
一緒にNY旅行したいねーとお話中・・・いつか何かコラボできるかなー(*´∀`*)

So my fellow blogger Ayu have motivated me to do blogging!
And I'm back!! Pushing my self to blog more often...!

というわけで今日は私の理想のお部屋について語りたいと思います!
いやあね、いやあね、最近お部屋を見てみたい・・!と嬉しいリクエストを頂いて、
本当はもっと前からリクエストは頂いていたのだけど、なんせ私最高にお部屋
ぐっちゃぐちゃな豚小屋だったんですよ。MJD・・・
そんなわけなのにみんなは多分素敵なお部屋を想像してくれてるのかな・・・
とその想像を実現させるために時間をかけて片付けから模様替えを・・・頑張ったの・・・!!
そのうちBefore Afterの動画アップ予定・・・♡
Instagramではちらみせしてるのでよかったらみてみてね★
もう少ししたらRoom tourとかやります!!絶対に!!!

So I've been having requests about my room tour for quite a while and
I used have such a messy messy room omg tell me about it....
But since so many of the readers thought my room were pretty or something.
Seriously people's impressions are so different from what you really are. lol
Anyways so I worked so hard motivating myself to clean that messy room
and decorating nicely... YUP I DID *pats on my shoulder*
I will make a post about it with a room tour vid for sure soon!

って話が脱線してしまった・・・
さてさて、みんなは理想のお部屋とかある?
私はいつか絶対こんな部屋にしてみせる・・・って理想のお部屋があるよー┌|*´∀`|┘
今日は私の夢のお部屋を・・・語ってみたいと思いまする(`・ω・´)YES

Going back to the subject...
Does any of you guys have a dream room?
I do and I really know I will have a dream room eventually.
And today I would ♡LOVE♡ to talk about my dream room!!

large.jpg

まず、今まで住んでいた場所は賃貸なのでできなかった事なんですが、
壁紙や壁色を変えちゃう事!!!花柄も可愛いし、ヴィンテージ柄にも憧れる・・・!
あとは可愛いフレームを飾って中にはコラージュでも可愛い写真や絵とか入れて・・
写真みたいに棚をつけちゃうのもいいよね!今のところは釘とかさせないからできないけど、
こうやって本を飾ったりするのも可愛いしいいなあ・・・!

Since my whole life, I lived in a rented condo I was never able to get a wallpaper
or paint a wall in any colors I wanted. Also can't have shelfs since I can't drill a holes.
I really want a floral pattern wallpaper or pastel color wall.
Loved to have some framed artwork, pretty pictures, and a collage.
Also a shelf to put on a book like in the picture... SO CUTE and STYLISH!

v.jpg

あとベッドフレームが最近欲しくてたまらない!!
こんな風にフレームの周りに小さなライトをつけちゃうのも可愛い!!
部屋中にこんな風にライトつけるのも可愛くて好きだなーこのベッドの上でパソコンとか
いつか買う予定のIPADとか使ったり・・・冬にはココア飲んだり・・・
んで隣にニャンコが寝てて・・・まくらもいっぱいあると可愛い・・・
キャンドルも何個もつけるのもこうやって見ると可愛いんだなあ・・・
(でも香りとかまざって臭くならないのか・・とか思っちゃう私)

Been looking for a cute bed frame! I love to have lights around it like in the picture.
Didn't think that christmas lights was useable besides christmas trees LOL
Love the way the person is using candles too...! Though I wonder doesn't the scent get mixed up...
Really want a bed like this and used laptop or my future ipad while drinking hot chocolate.
My cat would be sleeping beside me... OMG SO CUTE WTF

large.png

あとベッドの上にこういうのあると可愛いよね!!これなんていうの?
・・・カバー・・・バリアー・・・とかやばいネーミングセンスない・・・なんていうんだ・・・
まあいいや。こういうのすごい可愛いけどコレもさあ天井に取り付けるのに穴あけないとダメなんよ・・・
売ってるけど買ってもできない・・・あ、でもこれだと猫が上ってみたりしそうか・・・

I really want this... uhm... whats it called?? Bed barrier?? lol
I know I've seen this at target but even if i do get this.. I need to drill the whole at top
so I can't FML but wait....maybe my cat would try to climb...

a.jpg

もう1個やってみたいライトデコレーション!!何これ可愛い!!てか右下にゃんこおおおおおお///
こうやってライトをつるして写真つけるのもいいなあ・・・ライト買わないと・・・

Shit the bottom right kitty omg awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!
So another light decoration that I really wanna try...

あとはプラネタリウムとかも買って使ってみたいなあ・・・ネットで見たら結構高い・・・
これは・・・いつか買いたいけどまだ買えないリスト入りですね(どんなリスト)
それともっとデカイクローゼット欲しい・・・服が入りきらない・・・小さい・・・

Also I want to get a planeterium which I guess are not really common in US??
Didn't really find a good one on amazon...
Found one in japanese amazon which cost like omg $700?
There was couple that was alot cheaper but still few hundreds$$$.
NEED TO SAVE MONEY. #broke

とにかくこんなお部屋でココアや紅茶を飲みながらキャンドルを焚いて、
ニャンコと一緒にゆったりとくつろげるお部屋・・・が夢です・・・ああしゅてき・・・
そして本棚を4個くらいでかいの欲しい!!それか本棚がスライド式でさらに後ろに本棚!!
みたいなのもかっこよいいいいいいいいい!!!!

Also I really want a bookshelf that slides and if you slide it there is
another bookshelf and you can have alot of books which I think you can get it
at IKEA or something for over thousands$$$. #brokeagain

そんな感じです。お部屋紹介は絶対するので待っててね★
That's about it!! Stay tuned for my room tour post :)

Ciao☪

2013.07.10 / Top↑